2012. február 19., vasárnap

70 nap párizsi - Szerotonindózis

Retinámon napfény, hajamban szél, fülemben madárcsirip, tagjaimban jóleső fáradtság, arcomon derű, idegeimben csend. Táskámban pedig monts et merveilles :)
Valszleg igazán ki lehetek simulva, mert még a rolleres/triciklis, galambkergető gyerekek visongása sem bosszant.

Padon sütögetve azt a csekély felületet, amit a februári öltözetemből szabadon süthet a Nap, nagy sóhajokkal és megnyugvással konstatálom, hogy idén is lesz tavasz, 1 hírnöke már mellém is állt:


Ha netán nem lenne egészében rózsaszín ez a vasárnap, hát bebiztosítottam magam a fent említett monts et merveilles című pékáruval. Előrebocsátom: brutális. Megláttam a 3szöget a kirakatban és tudtam: kell nekem. Jó, hogy nem a padon fogtam hozzá, mert az első harapásnál mély torokhangok törtek fel a falat mellett, hogy hosszas nyögdécselésben juttassák kifejezésre a kétségtelen gyönyört.
Mellékelek 1 képet a vizuális típusoknak:



Igenigen, mézben pirított mandulaszeletkék aranylanak a tetején, ha ezeket átroppantod, jön a lekváros töltelék, majd 1 kis tészta, aztán diós réteg, még 1 tészta, és így tovább. Kiadós szerotoninforrás :) Olyannyira, hogy 1 nekirugaszkodásra nem is bírtam eltüntetni, de még ma leSZÁMolok vele.

Jó tudni, hogy a szerotoninszintet jótékonyan befolyásolja mind az alvás, mind a testmozgás; l1n az akár szexuális töltetű, akár szimpla testedzés. Mivelhogy előbbi nemlétező entitás jelenlegi életemben, tiszteletem teszem a tornateremben és tekerek-lépegetek a kékmadárért.  

Ha vki kételkedne a hormonok erejében, kínálok 1 még tudományosabb alternatívát. Miszerint, mindenki a maga boldogulásának a kovácsa. Merugyebár tudjuk pálferi óta, hogy a boldogságunk max 50%ban determinált genetikailag. Vagyis, ha nem vagy a génlottó nyertese, még mindig marad 50%od, hogy marhajól érezd magad. Najó, 10%ban foghatod a körülményekre, ha mégsem vagy hejdejól. Viszont a 40%-ot nem lehet elsunnyogni, az mindenképp kinek-kinek a kezében.

Nekem ma simán megvolt az optimális % és a hormonadag is.

Éljen Európa, a koratavasz, a levegőben terjedő örömhullám, és szegény újságírók, akik ismét az asztaluknál robotolnak.

2 megjegyzés:

  1. Kellett ez a bejegyzes nekem, hogy ma (ismet) kezembe vegyem azt a 40%-ot!!! Koszonet ;) Azert elugrom a peksegbe is ilyen csodat venni, hogy a maradek 10% is biztos legyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy vmire jó volt ez a pár mondat :) 40% rengeteg ;) A mont et merveille pedig mindig jól jön ;) Bonne journée :)

      Törlés