2012. február 19., vasárnap

70 nap párizsi - Apt 609

A 6 emeletes szálló 6. emeletén kaptam zugot, épp csak nem a 617est :) A korábban közzétett linken kiderülnek dolgok, nade persze az saját reklám, és azok vhogy sokkal jobban vannak fényképezve, meg tálalva, mint amilyen valójában.

Panaszra nincs okom, sőt, igazán elégedett vagyok a kis lakosztállyal, benne az én 1 személyes osztályommal :)

Ezt itt rögtön a belépőajtóból képeztem. Najó, nem rögtön, mert előtte lecipőztem, lekabátoztam, kissé má zsenánt volt este 8kor mind2...


Szóval van konyhám, mikróval és edényekkel, meg főzőlappal is; 1előre nem szobroztam túl sokat 1ik előtt sem. Van 3 asztalom, mongyuk azt nem értem, hova a bánatba tudnám őket tenni. Legalábbis a mobilelemet, ami a leginnenső asztal alá van bebújtatva.
A falon van 1 ultramodern impresszionistán semmitmondó kép, az ágyneművel passzoló árnyalatokban. Nem vagyok 1 művészlélek, de sejtem, hogy nem lehet túl nagy flash apartmanokba készíteni festményeket...
Mellette 1 másik, szintén, ultramodern, olykor semmitmondó függeszték, csak ez grundig. Szemben ablak, kizárólag sötétítő leplekkel. Azért lehet kínos, mert szemben a L'Equipe szerkesztősége van, és ott még este 11kor is nagyban gyártják a cikkeket, szóval nem ajánlatos ledérkedni. Mármint nekem nem ajánlott.

A szoba alapterületének nagy részét elfoglalja a hencser:


Ezek a barna-zöld csíkok meg párnák vmi csúszós cuccból készültek, szóval hidegek is meg kényelmetlenek is, max (be)mutatósak. A fekhelytől balra van a szekrény, amibe majdnem beledőltem, mer várakozásommal ellentétben az ajtaja rossznéven vette, mikor nekitámaszkodtam zoknihúzás közben. Jól mutattam vón a porszívó és a felmosó mellett...

A fürdőblokk még a konyha előtt nyílik jobbra, és kb ennyi:


A félélet kipakolása után máris otthonosabban éreztem magam, főleg, hogy nem érkeztem 1edül! Be kell vallanom, hogy megosztom az ágyam 1 másneművel. Aggodalomra semmi ok, hűséges fajta, csak engem szeret, rá se néz másra és nem horkol.


Ő Füles. Plüssnemű. Xencsére nem viselte meg a repülés, pedig még annyi kaját se kapott a gépen, mint én.

A kilátás 1előre felhős, de 1ébként marhajó, mer kb 10 fok van, meg 1 kis szél, de már érezni a  tavaszt a levegőben. (Majhamá öregebb leszek, a csontjaimban is érzem biztosan.) Mint már említettem, szemben az újságxkesztőség, ahol még szombat éjjel is vetik a betűket, remélem, legalább pizzát rendelhetnek ilyenkor.


Nagyon nyugis környék, még az eső is csendben esik, viszont vannak qtyák, és a parkban lehet ismerkedni, ahogy velem is tette 1 biciklis alak. Örömmel újságolta a frenetikus fékezését. Aztán az apja visszahívta. Összesen voltak vagy 35 évesek.
Tény, ez nem a Hercegek Parkjában történt.

Az iroda a 30as szám alatt van, a szállóm ugyanazon ucca 16os száma. Első reggel kicsit izgultam, hogy odataláljak. Gondoltam, nagy mutatvány nem lesz, mer max 200 méter, a számokból ítélve. Azér kinyitottam az összes valódi és belső szememet, mer vhogy zsigerből az ellenkező irányba szoktam elindulni, mint kéne. Monták, hogy 1 cseszett nagy épületre számítsak.
Lépegettem, ide-oda tekintgetve, majd cirka 10 lépés után volt 1 olyan sanda gyanúm, hogy megérkeztem. És tényleg :) Ez azt jelenti, hogy reggelente bőséggel, jókedvvel profitál6ok a szállófoglalás előnyeiből; úgymint később kelés, kényelmes reggeli, komótos készülődés.

Tegnap tettem 1 kisebb kört, feltérképezni, mégis hol vagyok. Csupa hasznos dolgot találtam: palacsintázó, szépségszalon, metró, szusibár, és pár házzal odébb máris beiratkozhatok arab nyelvtanfolyamra, illetve Koránórákra. A mozikhoz kicsit többet kell sétálni, az 1ikben Romy Schneider expo látogat6ó még pár napig.

Amikor még igazán kicsi voltam, a falam vele volt kiragasztgatva, és abszolút kiművelődtem a Sissy film kulisszatitkaiból. így tudtam pl azt is, hogy 6 kilós parókát hordott a forgatáson. Sajnáltam és irigyeltem 1xre; mosmá csak sajnálom, mer má rég nem él, mosmá nem cserélnék vele.

Ma reggeli után megtudakoltam a tornaterem és spa fellelhetőségét. Nos, a tornaterem nincs túlzsúfolva, van benne 1 lépcsőző, 1 bicikli, meg 1 futópad. Végülis, ha mind1iken elvergődök félórát, már jó. Utána vetődhetek a jacuzziba, illetve szaunába, félóránként 8 ojróér. Tekintettel ülőmunkámra, asszem erőst javallott renceresen látogatnom a salle de sport-ot.

Nos, itt előbukkant a napocs, nyakamba veszem a várost :) A túrához épp illik ez itt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése