2016. február 7., vasárnap

Napi Igen - 2016.01.04.

Azt hiszem, mára és minden napra érdemes kérdések fogalmazgatása helyett a válaszokat észrevenni.

Mert pl milyen jó, hogy van ennyiféle madár, mert akár ornitológus is lehetnék. A nemrég kapott kis madárhatározó annyi mindent felsorol, hogy képtelenség, hogy ne legyen benn válasz a lét (elviselhetetlen?) könnyűségére. És ez csak egy témakör.

Aztán tölthetnék időt – az utóbbi időben elhanyagolt – korpuszommal. Ismét felfedezhetném az izomrostok mikéntjét, igazgathatnám az ízületeket. Szerintem találnék feleletet erre-arra a belső univerzumban is. És akkor én csak 1 vagyok a sok válaszhordozó gazdatest közül.


Szóval mostani elhatározásom xint kérdések helyett elő a válaszokkal!

Amúgy meg Free Hug Monday volt a zirodában, éltem is a kínálattal. Meg izomlázam is, de az nem csak az ofiszban. S bár jártam-keltem fájdalmas, elégedetten tűrök.

S hogy el ne felejtsem:

Az ember komédiája:
Mindhalálig élni tanul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése