2016. február 7., vasárnap

Napi Igen - 2016.01.13.

Barátos szerzemény az a gyöngysor, amit ha felteszek, beszivárványozza a napomat. Egész pontosan a Nap szivárványoz, s erre csak úgy mellékesen figyeltem fel.
A ma reggeli toalettem elfajult a cipőzésig, s ahpgy lehajoltam, az alacsonyan járó Nap fénye megtört az útjába eső kalárison, teleugrálva az előteret játszi vibrálással. Ezek után szitakötőszárnyakon indultam munkába.

A zebránál megörült nekem 1 kutya és viszont, jót beszélgettünk, míg váltott a lámpa.

Valódibb párbeszéd


Hogy odahassak az immunrenceremnek, felbontottam a háztartásban fellelhető 1etlen gránátalmát. A magok még mindig megtévesztésig azt az érzetet keltik bennem, hogy B RH+ vérsejteket veszek magamhoz. Persze-persze, az alakiság nem ugyanaz. És mégis.


Valamint, vadiúj ágyneműben aludni legalább másfélszer olyan pihentető. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése