2020. április 29., szerda

Szelepjáték - 2020. április 28-29.

Nakérem, feszesebb a budapesti honfitársakra vonatkozó védelmi stratégia, mint a baywatch-lányok combja / miegymása. Remélem, holnap kiderül, mikorra ereszkedik meg ez a nagy defenzíva - csak nem tart addig, mint pamelaanderson dekoltázsa. 

Kínomban összeszedtem, mi olyan jó a közel 50 napja fennálló magánlak alapú életformában:

 - reggelente van időm leírni az éjszakai eseményeket. Mongyuk, ez nem feltétlen örömteli, mert már több, közútilag veszélyes helyzetbe is keveredtem saját és idegen autókkal, blicceltem 1 kóbor kutyával (aki aztán emberré lett) ipari tepsiket takarítottam, s nem tudtam olvasni. 
Ám amikor kastélyokban járok-kelek (2020 a kastély jegyében telik éjjelente), vagy uszodában bandázunk, vagy a nyári ligetből násznépbe sétálunk, vagy meglepetés-kirándulásra visznek, akkor elég jól jön, hogy részleteiben rögzíthetem az eseményeket. 

 - heti öccör testet nevelek. Mármint nem újat (sajnos), csak ezt a meglévőt. Szóval 5 hét után akár jólneveltnek is mutatkozhatna, deugye azok a korlátok. Mindenesetre vadiúj életérzés köszöntött az aranykalitomba. 1kori életformám ezt nem tette lehetővé. 

 - minden erőfeszítés ellenére fix a súlyom. Vagyis, ezt lehet, nem ide kéne listázni, de ha onnan nézem, hogy el is fionásodhattam volna, akkor még jól is jöhetek ki ebből a szép új világból.

 - van 1 sajátos varázsa az ebédszünetben abszolvált napozásnak / rapid porszívózásnak / SOS szundinak. Felszabadítván az munkavégi órákat egyéb, sokkal izgalmasabb témákra - lásd fentebb, illetve lentebb.

 - mindenhova odaérek atomóra pontosan. Legyen az bármilyen ügyintézés / foglalkozás / találkozó, azonnal ott vagyok! Mongyuk, ezt lehet, még az offline időkből hozom, mert jellemzően adott időben bukkantam fel a megadott koordinátákon. 

 - elindultam a hangjegyek 5 vonalas, ámde exponenciálisan bonyolódó útvesztőjében, s bár már letekertem Ariadné fonalát is, egyelőre csak Minótaurosszal hadakozom. Elképzelésem szerint a labirintból egyszer csak flow-ban találom magam. Addig beérem a heti aha-élményekkel. 
S persze igyexem a távlati tervek helyett csak a következő lépésre összpontosítani - ahogy már hivatkoztam az anonim alkoholisták stratégiájára. 

 - kiderült, hogy elég a heti 1 bevásárlás; erre majd emlékeznem kell, ha kieresztenek innét, hogy ne forgácsoljam szét a hetet többszöri sorbanállással. 

 - újra teret nyert a szemezés, mint kapcsolatteremtési manőver. Eddig 1 csomó minden elterelte a figyelmet a lélek tükréről, de most a maszk fölül ismét lehet jelentőségteljesen villantani. 

A zárka árnyoldalait inkább nem listáznám ki, egyfelől pontosan ismerjük mindet, másfelől megtartom ezt a témát ventilálni a lejtmenetekre. Mindenesetre gyakori vendég Jagger.

I've been haunted in my sleep

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése