2014. augusztus 15., péntek

Napi Igen - Augusztus 15.

Augusztus idusa, még csak fél hónap telt el/meg, és még mennyi mindent tartogat. Tényleg bőséges a nyár, mint Holle anyó köténye.

Szóval kihevertem a 7végi megpróbáltatásokat. 
Szereztem repülő lábbelit. Mármint, majd rajtam fog repülni, én abban. Nem 1 balerinatopán, cserébe atombiztosan rögzíti a futóművemet. Vasárnap tesztelem. 

Kaptam muzikot. És koncert is lesz. A kedvenc hajómon.
Képeslapom is jött. 
Virágszirmok az erkélyen. 

Kilátok a kocsiablakon (szélvédőn). A 7en ugyanis sikerült egyenletesen eloszlatnom rajta a koszt, viszont ma gondos kezek átláthatóvá varázsolták. (Jól jönne vmi hasonló eljárás humánokra is.)

1x sem áztam el, pedig lett volna mikor. 
Kókuszos mignon.
Brownie. 
Himlő/ebola/skarlát helyett csupán decens allergiától virítok pöttyöket. 

Már csak 1 ilyet kellene beszereznem. Esetleg szívhanggal együtt.

Heart cell






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése