2015. augusztus 8., szombat

Napi Igen - 2015. augusztus 8.

Ma megnyílt a bőségkapu. Mármint a misztikusok szerint; nem saját tapasztalat. A mai dátumból 3 darab 8as számjegy  származik, ami azt jelenti, hogy rögvest tejjel-mézzel folyó Kánaán leszünk angyali harmóniával. 

Hogy ezt a folyamatot lehetőségeimhez képest elősegítsem, kicsinosítottam a lakot, hogy a sarkokat is a Jólét tiszta vizű  folyója töltse ki a több emeletes pókhálók helyett. Lehet, hogy mégse rögtön járja át életünket a bőség áradata, mert már sötét este, de sehol 1 milliárdom. Persze, lelkiekben fölöttébb gazdag vagyok, de ez független a dátumtól. 

Mikor a távozás mezejére léptem a hajtánnyal, tömegjelenetre lettem figyelmes a (bőség)kapum előtt. Bár zöldellt a közlekedési lámpa, 1 alig guruló ezüstjárgányból szíveket üzent felém 1 Fülig Jimmy. Ezt a mutatványt xintem csak én értékeltem Fülig Jane-ként, a feltartott kocsisor valószínűleg kevésbé. 

A spenótos palacsintát és eperturmixot szociális hálóm kiemelt láncszemének dedikáltam, majd belevetettem magam a Solde-tengerbe. Ám hiába próbáltam kitartóan, ruhatáram nem gyarapodott. 
Ezen búsultam 1 rövidet, majd fel is derültem, mert beugrott, hogy ha szebb nem is lehetek ma, okosabb még igen, úgyhogy 3 könyvvel lépdeltem vissza a hűséges hajtányhoz. Hazahoztam többek közt A boldog herceget; alig várom, hogy ágyba bújjunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése