2012. október 22., hétfő

Félvezető - Csöves duma

Autós pályafutásom mosmá erőst hasonlít az idegrenceremhez: mind2 elég zaklatott. Ugyebár ott tartunk, hogy július eleje óta találkozgatok Bélával, azt az 1etlen jogosulatlan koccanást leszámítva tk. több, mint kevesebb sikerrel. Xintem. A szeptemberben befizetett vizsgapénzre Béla kilátásba helyezett 1 október végi vizsgát, amiből kérdezősködésem 6ására lett 1 november 10 körüli homályos ígéret. Ultrabárányként extra türelemmel viseltettem Béla zsebpénzes és porhintő akcióival szemben, ám ez már nekem is feltette a tortára a pontot. Úgy tűnik, az univerzum mellémállt, mert Béla 3 nap múlva küldött 1 szűkszavú SMS-t, melyben tudatta, hogy november 6-án bizonyíthatok.
Ha nehezen is, csak kiderült, hogy se nem Télapó, se nem nőfaló Béla, csupánszimplán nagyravágyó. Nagy összegre, mármint.

Node koncentráljunk a részeredményre, s ezt szem előtt tartva készültem a múlt csütörtöki meetingre. Már csak 40 perc választott el attól, hogy kormányra jussak, ámde Béla telefonozott, hogy megdögölt a kocsi.
Déjà vu, vagy amit akartok, de legalább dumát váltott, s előállt a csöves-sztorival. Miszerint kilyuggatódott a csöve és elfolyt a vize. A kocsié. Tésztaszűrővé hanyatlott az eddig is szomorú sorsú hajtány.
Béla elsősegélyt ígért; másnapi újraélesztést prognosztizálva. Ez rám nézve azt jelenti, hogy - elvileg - csütörtökön lesz 4 kerekem. S mivel elszóltam magam, hogy éppen jól megérdemelt szabaccságomat töltöm a 7en, Béla bérszemet kapott s rögtön nagyon készségesen ajánlgatta az összes többi időpontját is.
Nem mondtam, mit kezdjen velük, elvégre volt gyerekszobám. Majd az univerzum törvényei. Vagy a vérfarkasok. Vagy a H1N1. Úgy lesz, ahogy lennie kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése