2012. március 9., péntek

70 nap párizsi - Tisztító túra

Itten most arról lesz továbbra is szó, hogyan jutottam ismételten tiszta ruhákhoz. Ehhez tettem 1 gyors túrát, de az összképet nézve nevezhetjük az egészet kálváriának is.

A teljesítménytúra célja a mosólé bexzése volt. Mivel ittlétem közeli véges, gondoltam, vmi szívószálas, 2 decis kiszerelés bőven elegendő lesz az én  kis mosatomnak.
Elloholtam hát a tegnap ajánlgatott üzletbe, ahol épp csak a 7végére bevásárló tömegen verekedtem magam keresztül, s máris ott álltam a mosóxes szekcióban.

Takarékosabbnál ökobb kiszerelések, családi pakkok, spórolós flakonok. Ugye mindenki tudja, hogy ez mit jelent? Ez azt jelenti, hogy az 5-10 literes megoldások közt épphogy ráakadtam a csakcsupán 1literesre. Kész szerencse, hogy 28(!!!) mosásra elegendő. Máris új távlatok nyíltak előttem ezzel a 28 lehetőséggel, mer én egész addig csak a saját - max 4re tervezett - mosásadagomban gondolkodtam. Ezzel viszont nyithatok akár mosodát is, állítólag az jó üzlet.
Nem volt időm akkor és ott kimódolni a cég megalapítását, mer siettem vissza a szennyeshez.

Tegnap óta ugyanott várt a szatyor, ahol hagytam, felmarkoltam a vasat, a lét, és gyia. A szeparé üres, durva déjà vu-vel öntöttem a holmit a gépbe, majd a mosócuccost is (ugye maradt 27 adag!), bedobáltam a pénzt és már indulhatott is a ringlispíl. 44 percig forgott.

A második felvonás már csak 40 percembe és 2 ojrómba került, ám amikor a szeánsz végére lelifteztem, naccerü frissruha-illat jelezte már távolról, hogy elkészült a kollekció. Nyitom a gépajtót, jószagú gőz csap ki, és ekkor utolért a reklámfeeling, miszerint nincs nagyobb boldogság annál, mint mikor a mosott ruhákat ölelheted magadhoz. Az édeni mosoly akkor távozott a fejemről, amikor 1ik kisingem fémgombja halk sercegéssel beleégett a hasamba. Hát ilyen lehet billogot kapni - konstatáltam, majd odapillantottam, hogy vajon mennyire látványosan égettem a zsírt. Ugyanannyi maradt a körméretem, szóval csak a megjelölt kistehén-állapotot könyvelhettem el eredményként.

Van még 1 adag színes ruhám, szóval a tavaszi tisztító túra még korántsem ért a finisbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése