2011. június 28., kedd

Opération Casablanca - Baráti jó tanács

Nem tom, ki hogyan kezeli a baráti viszonyait, én meglehetőst kevés fenntartással, hátiszen pont azér barátiak. Ámde kérem, itt Casa-ban, kaptam 1 (baráti?) jó tanácsot, hogy miként is kell bánni a barátokkal:
Csapdát kell nekik állítani! Úgy ám! Hogy megtudd, számíthacc-e rájuk.


Kicsit lefagytam ekkora bölcsesség láttán-hallatán, így nem faggattam ki a tanácsadót, hogy mégis milyen jellegű csapdákra gondoljak. Mondjuk pl ott hagyom a potenciális jóbarátot 1 szobában életem értelmével/a nagyi éxerével (még jó, hogy nincs!)/bankkártyámmal PINkódostul, majd 1 titkos ajtón keresztül kilesem, mihez kezd? Vagy hogyan? Esetleg felhívom az éjszaka közepén, hogy iszonyú nagy bajba kerültem, és jöjjön értem a világ végére rohanvást?
Ámbár ebben az esetben nekem is el kell jutnom a világ végére. Télleg, megkérek 1 barátot, hogy vigyen el a világ végére - tesztképpen. Majd 1 másik barátot megkeresek ezzel a feladattal, hgy jöjjön el odáig értem. Ezzel 2 barátot ütnék 1 csapásra. Hm. Valahogy nem teccik az 5let.


Visszagondoltam, hogy ez a "barát" vajon hányx állított már nekem csapdát, és hogy hányx estem bele vagy sem.


Barátaim (így, orbánosan...), no para, nem vagyok eléggé kreatív, se paranoid ahhoz, hogy firnyákos cselekkel tegyelek próbára benneteket.
De azér eljönnétek velem a világ végére? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése