2020. május 15., péntek

Szelepjáték - 2020. május 9-15.

Múlt péntek óta két hét telt el - legalábbis a megélésem szerint. Kiválogattam néhány hihghlight-ot és touchdown-t, a teljesség igénye nélkül. 

Lehet, arra emlékeztek, hogy az előző hetem a banki ügyintézés jegyében telt. 
Nos, ez a hét is. Kompakt kis levélregény kerekedett a sztoriból és még nincs vége. Ha egyszer végkifejletbe torkollik a levéllánc, kiadom A pénzügyek romantikája címmel - mások elrettentésére okulására.

Hogy legyen vmi élvezet is, kedden elkirándultam a NAV-hoz - BKV-val, mint a zállatok. 
Ja, merthogy hétfő reggel átadtam a hajtányt a hozzáértőknek. Az arc jóságosan kedvezményt ígért (pedig nem is szoknyában mentem), s állta a szavát. Vagy ugye, szimplán bemondott 1 magasabb összeget, amit aztán könnyű volt jóárasítani. 

Nade volt itt azért Városliget múlt szombaton, hogy említsek szocializációs eseményeket is. Az hozzátartozik, hogy olyanokkal is szocializálódtam, akikkel nem feltétlen kerestem volna a közös légteret, ám a zember lánya ne válogasson, örüljön, hogy egy friss levegőt szívhat felebarátaival. 
Vasárnap újabb kiruccanás, ezúttal az autómosóhoz, ahol összekötöttem a kellemeset a hasznossal; remek és aktív társaságban telt a délelőtt, tisztult a járgány. Azóta persze ideért a szaharai por... Na de van még pár kívánságom, amit beválthatok. 
S ha már 4 kerék, csupán a nyári cipellőket kell feladni és készen állunk a szezonra.
! Ehhez jól jönne 1 kis férfienergia, felgurítani a nevezett cipellőket a pincéből !

A keddi órára való készülés jó nagy bélyeget nyomott a napokra, ám nem hiába. A házi feladatok előterjesztésével 1 bizonyos pontig dicsőséges fényben, fanfárszóban masíroztam, meglepő módon hullott rám az aranyeső szóbeli dicséret. Ám előrehozott pünkösdi királyságnak bizonyult menetelésem, így elmélyült tanulmányozásnak nézek elébe kvintkörileg és előjegyzésileg. 

Kiemelném továbbá a tegnap kiszállított pakkot, amitől NyilasMisiként érzékenyültem el, amikor átvettem a postástól. 
Majd még egyszer elérzékenyültem, amikor felnyitottam és szembesültem az állapotokkal:


Mézzel folyó

A hirtelen felindulásból elkövetett szitkozódás után persze kikanalaztam a repcemézet a kartonból és a betűkből - majdnem a felét megmentettem. 
Viszont ez már a 3. törés a 4 fal közti életemben - bőven ideje lesz kiszabadulnom, mielőtt bennem is eltörik valami. Már 1 politikailag korrekt dudaszó is mélyen belémszúr, mint húsvilla a megboldogult jószágba kedélyes grillezésekkor.

A tegnapi virtuál tímbilding igazán jól sikerült, főleg, mivel én voltam a házigazda és az átlagosnál is szórakoztatóbbra gintonikoztam magam. 

Ma reggel felvettem a kiscipőmet, majd az elkészült járgányomat és elköszöntem a jóárasító szakitól, miután biztosított arról, hogy maszkban is felismer. Következő könyvem Az autószervizek decens erotikája címmel fog megjelenni. 

Még hátravan 2 nap a hétből, de én ezennel kioldalognék az események sodrából, átadnám magam a rigók szavának, a megint mézes reggeli tejeskvnak és a kötelezően választható semmittevésnek. 
ígérem, hétfőre feltámadok, főnixesen. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése