2014. november 11., kedd

Napi Igen - November 11.

A reggeli kapunyitás varázsos pillanata, amikor észreveszem a kapun a pókhálót, s rajta a ködcseppeket, ahogy átsüt rajtuk a Nap. Fénycsipke. 

Az Ősz további hozománya a levélcsokor, ami nem csak színt, de igazi novemberi szagot hoz a mai napba. Kicsit fanyar, füstös, erőteljes illat, benne a nyár összes napsugara, az őszi esők súlya és a földet érés elfogadása. Azért nem szomorú, mert tudható: lesz még fent, lesz ez ugyanígy és mégis máshogy. 

Amúgy hasznos tagja voltam a társadalomnak, és még jól is éreztem közben magam.

Ettem 1 felnőttadag sütőtökkrémlevest.  

Szereztem vacsorát az újdonsült lakatlanomnak, de már nem volt műszakban, mire a kereszteződéshez értem. Így lett a mai vacsorájából a holnapi reggelije.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése